İletişim Fakültesi

Bölümler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

İçinde bulunduğumuz bilgi ve teknoloji çağında açık ve rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteren işletmelerin, ekonomik varlıklarını sürdürebilmelerinin yanı sıra ahlaki ve etik sorumluluklarını yerine getirmeleri imaj ve itibarları açısından büyük bir önem teşkil etmektedir. Bu rekabet ortamında kurumların; paydaşları ile ilişkilerini düzenlemeleri, rakiplerinden ayrılmaları, marka sadakati oluşturmaları, sosyal sorumluluk kampanyaları tasarlamaları, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları ile farkındalık yaratmaları, toplumdaki ve tüketicilerinin / takipçilerinin kalplerindeki ve zihinlerindeki yerlerini bulmaları için gerçekleştirdikleri i...

Radyo, Televizyon ve Sinema

Radyo, televizyon ve film sektörü, tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de sürekli gelişen bir alan olarak, hem bilimsel hem de sektörel açıdan nitelikli insan kaynağına artan bir şekilde ihtiyaç duymaktadır. İletişim alanı, çok yönlü, çok boyutlu düşünmeyi ve farklı sosyal yapıları gözetecek anlatımlar geliştirmeyi gerektirir. Özellikle radyo, televizyon ve sinema endüstrilerinin faaliyet alanlarının genişlemesi, dijital platformlara uygun içeriklerin üretilmesini ve düzenlenmesini de zorunlu kılmaktadır. Bu zorunluluk, mesleki yeterliliğe sahip, nitelikli yapım ve yayın elemanı ihtiyacının artmasına neden olmaktadır. Bu kaps...

Yeni Medya ve İletişim

Yeni medya, internet ve dijital teknolojilerin yükselişi, iletişim pratiklerini ve toplumun bilgiye erişim şeklini önemli ölçüde değiştirmiştir. Bu bağlamda dijital dünya; iletişimden kültürel etkileşimlere, ekonomiden politikaya, eğitimden sağlığa tüm eylem ve pratikleri dönüştürmüş ve kendi evrenine dahil etmiştir. Kullanıcılar, özel ya da kamu kurumları her an ve her platformda hedef kitlelerine ulaşmak için mücadele vermekte, dijital ağların habituslarına göre şekillenmektedir. Bu doğrultuda toplumlar ve kurumlar dijital dünyada var olabilmek ve fark edilebilmek için yoğun bir rekabet içine girmişlerdir. Dijital dünyadaki b&u...

Sitede kullanılan tüm içerikler Fenerbahçe Üniversitesi'ne aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. İnternet sitemize giriş yaparak çerezlere onay vermiş durumdasınız. Çerez ayarlarının değiştirilmesi konusunda detaylı bilgi almak ve Çerez Politikamıza ulaşmak için tıklayınız.

İçerikler