TÜBİTAK 2209-A Üniversite Ögrencileri Arastırma Projeleri Destekleme Programı
Fenerbahçe Üniversitesi’nde 2022 yılında yürütülen TÜBİTAK 2209-A Öğrenci Projeleri
No |
PROJE TİPİ |
YÜRÜTÜCÜ |
PROJE BAŞLIĞI |
1 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2020 yılı 2. dönem çağrısı |
Fatoş Hansu |
COVID-19 Pandemisinde Sporcu, Egzersiz yapan ve Yapmayan Üniversite Öğrencilerinin Stresle Başa Çıkma Tarzlarının Karşılaştırılması |
2 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2020 yılı 2. dönem çağrısı |
Eray Malkoç |
Türk Futbolundaki Altyapı Sorununun Gelisim Ligi Futbolcularının Bakış Açısıyla İncelenmesi |
3 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Rumeysa Öztürk-Yürütücü Hemşirelik 4. Sınıf öğrencisi (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Yağmur Şancı) |
Hemşirelik Öğrencilerine Pediatri İlaç Uygulamalarına Yönelik Verilen Üç Aşamalı Akran Eğitim Programının Değerlendirilmesi |
4 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Esra Erdoğdu-Yürütücü Hemşirelik 4. Sınıf öğrencisi (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Yağmur Şancı) |
Erken Adölesan Dönem İçin Geliştirilen Eğitim Programının Beslenme ve Egzersiz Davranışı Üzerine Etkisi |
5 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Tuğba Özmen (Danışman:Doç.Dr.Gözde Ersöz) |
Kadın Sporcuların Yer Aldığı İnternet Haberlerinin Sıklığı ve İçeriği Üzerine Bir İnceleme |
6 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
İrem Nur Bulut Spor Yöneticiliği 2.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Gözde Ersöz) |
Sporda Kadın İşgücünün Analizi |
7 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Şükrü Can Gün Spor Yöneticiliği 3.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Tuna Uslu) |
Covid-19 Sürecinde Profesyonel ve Amatör Spor Kulüplerin Gelir Kalemlerinde Yaşanan Değişimlerin İncelenmesi |
8 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Sedanur Kaçar Spor Yöneticiliği 3.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Tuna Uslu) |
Durumsal ve Demografik Özelliklerine Göre Spor Bilimleri Öğrencilerinin ve Alan Profesyonellerinin Çok Kariyerlilik Yönelimlerinin İncelenmesi |
9 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Arda Doğtaş Spor Yöneticiliği 2.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Tuna Uslu) |
Elit Sporcu Gelişimi Bağlamında Amerikan Spor Organizasyon Modeli ile Türk Spor Sisteminin Expat (Yabancı) Oyuncular Açısından Karşılaştırılması ve Fenomenolojik Olarak İncelenmesi |
10 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Denizhan Kenan Baltaoğlu Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 4.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Elif Başak Sarıoğlu) |
Bilgi Hijyeni: İklim Krizinde Dezenformasyon ve Infodemi ile Mücadele |
11 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 1. dönem çağrısı |
Beyza Ekşi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık 4.sınıf öğrencisi (Danışman:Doç.Dr.Özlem Özdemir) |
Afrikalı Öğrencilerin Bakış Açısından Afrika’da İklim Krizi ve Düzensiz Göç |
12 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 2. dönem çağrısı |
İlayda Çambel Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Anıl Tosun) |
Sigara İçen Ve İçmeyen Üniversite Öğrencilerinde Solunum Fonksiyon Testi Ve Periferik Kas Kuvveti Testinin İlişkisi |
13 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 2. dönem çağrısı |
Sıla Karakış Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Dilber Karagözoğlu Coşkunsu) |
Dinamik Diz Valgusunda İki Farklı Bantlama Tekniğinin Frontal Plan Projeksiyon Açısı Ve Gluteus Maximus Ve Gluteus Medius Kas Aktivasyonlarına Etkisinin Karşılaştırılması |
14 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 2. dönem çağrısı |
Hüseyin Abbasgholizadeh Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi (Danışman: Dr. Öğr. Üyesi Baha Naci) |
Sedanter Ofis Çalışanlarında Tüm Vücut Vibrasyonunun Ağrı Düzeyi, Periferik Kas Kuvveti, Basınç-Ağrı Eşiği, Fonksiyonel Mobilite, Solunum Fonksiyonu, Fiziksel Aktivite Düzeyi Ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi |
15 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 2. dönem çağrısı |
Yusuf Aydınlıoğlu Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi (Danışman: Arş. Gör. Çağdaş Işıklar) |
Non-Spesifik Omuz Ağrısı Olan Bireylerde Skapular Fonksiyon Egzersizlerinin Omuz Kuvveti, Omuz Fonksiyonu, Ağrı Ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkilerinin Araştırılması |
16 |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2022 yılı 2. dönem çağrısı |
Kristina Tornacı Fizyoterapi ve Rehabilitasyon 3. Sınıf öğrencisi (Danışman: Arş. Gör. Çağdaş Işıklar) |
Farklı Ayakkabı Kullanımlarının Dansçılarda Yaralanma Sıklığı, Denge, Reaksiyon Süresi Ve Yaşam Kalitesine Etki |
Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. İnternet sitemize giriş yaparak çerezlere onay vermiş durumdasınız. Çerez ayarlarının değiştirilmesi konusunda detaylı bilgi almak ve Çerez Politikamıza ulaşmak için tıklayınız.
Öğrenci Formu