26 Kasım 2024

Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü tarafından düzenlenen “Influencer Talks Day” etkinliği 25 Kasım Pazartesi günü üniversitenin B Blok 513 numaralı konferans salonunda gerçekleştirildi. Etkinlik, dijital içerik üreticileri, influencerlar ve sektör profesyonellerini öğrencilerle bir araya getirdi.

Açılış konuşmasını Fenerbahçe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Gülay Öztürk' ün yaptığı etkinliğin ilk konuğu holistik astrolog Duygu Demir, yaratıcılık ve astroloji arasındaki ilişkiyi dijital içerik üretim süreçleri üzerinden değerlendirerek bu alandaki deneyimlerini ve oluşturduğu kitlenin gelişim sürecini katılımcılarla paylaştı. Dijital içerik üreticisi Buket Akdağ ise sektörün dinamiklerini, perde arkasını ve markalaşmanın önemini vurguladı. Akdağ, öğrencilere sektörle ilgili destek sağlayabileceğini belirtti. Marka koçu ve dijital içerik üreticisi Özgür Özyurt, dijital dünyanın geleceğini ve yapay zekânın iş kollarına olası etkilerini tartışırken, kurucusu olduğu dijital pazarlama ajansı hakkında bilgi verdi. Fotoğrafçı ve köşe yazarı Yeşim Mutlu, sektöre nasıl adım attığını ve sektörde motivasyonunu nasıl koruduğunu anlatarak öğrencilere ilham kaynağı oldu.Akademik geçmişinden medya sektörüne geçiş hikâyesini anlatan içerik üreticisi Jülide Kır, kurduğu ajans ve sosyal medya yönetimi konularındaki deneyimlerini paylaştı. Etkinliğin son konuğu olan oyuncu İpek Erdem ise oyunculuk tecrübelerini, sanat ve dijital içerik üretiminin kesişim noktalarını katılımcılara aktardı.

Etkinlik boyunca katılımcılar, konukları dinleme ve sorularıyla etkileşimli bir deneyim yaşama fırsatı buldu. Listerine, Neutrogena, Porty ve Giftmundo’nun sponsorluğunda gerçekleştirilen organizasyon, öğrencilere sektör hakkında kapsamlı bir bakış açısı kazandırdı.