İçerikler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Bölümler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

İçinde bulunduğumuz bilgi ve teknoloji çağında açık ve rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteren işletmelerin, ekonomik varlıklarını sürdürebilmelerinin yanı sıra ahlaki ve etik sorumluluklarını yerine getirmeleri imaj ve itibarları açısından büyük bir önem teşkil etmektedir. Bu rekabet ortamında kurumların; paydaşları ile ilişkilerini düzenlemeleri, rakiplerinden ayrılmaları, marka sadakati oluşturmaları, sosyal sorumluluk kampanyaları tasarlamaları, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları ile farkındalık yaratmaları, toplumdaki ve tüketicilerinin / takipçilerinin kalplerindeki ve zihinlerindeki yerlerini bulmaları için gerçekleştirdikleri iletişim faaliyetlerinde halkla ilişkiler ve reklamcılık disiplinlerinden yararlanmaları gerekmektedir.

Günümüz bilgi ve teknoloji çağının gereksinimlerini karşılamayı amaçlayan Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü; birbirleri ile etkileşim içerisinde bulunan halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarını bütünleşik bir eğitim kapsamında bir araya getirmektedir. Bölümümüz; tüm medya iletişim araçlarını kullanabilen, medya planlama stratejisi geliştirebilen, dijital platformlarda iletişim ve içerik yönetimine hakim olabilen, kriz, itibar, imaj ve marka yönetim süreçlerine liderlik edebilen, yaratıcı ve girişimci, geleceği şekillendirme ön görüsüne ve donanımına sahip iletişim uzmanları yetiştirmeyi hedeflemektedir.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünün eğitim anlayışı; eleştirel ve sorgulayıcı bir bakış açısı ile yeni ve özgün düşünceler üretebilen, takım çalışmasına yatkın ama aynı zamanda bağımsız çalışabilen, etik değerler konusunda bilinçli, özgüveni yüksek, dünyadaki teknolojik gelişmeleri takip eden, üretken öğrenciler yetiştirmeyi amaçlamaktadır.

Güçlü akademik kadrosunun yanı sıra öğrencilerine çift ana dal ve yan dal imkanları sağlayan, iş birlikleri ile deneyim kazandıran Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünden mezun olan öğrencilerimiz; kamu kurum ve kuruluşları, ulusal ve uluslararası özel kurumların iletişim departmanları, halkla ilişkiler ve reklam ajansları, sivil toplum kuruluşları, siyasi partiler gibi çok çeşitli yelpazede istihdam olanağına sahip olmanın yanı sıra istedikleri takdirde yüksek lisans eğitimlerine devam ederek akademik kariyerlerini geliştirme olanağına sahip olabileceklerdir.

Ders Programı

Tematik Ders Listesi (Türkçe/İngilizce)
Sıkça Sorulan Sorular

Sitede kullanılan tüm içerikler Fenerbahçe Üniversitesi'ne aittir. İzinsiz kullanılamaz.

Hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanıyoruz. İnternet sitemize giriş yaparak çerezlere onay vermiş durumdasınız. Çerez ayarlarının değiştirilmesi konusunda detaylı bilgi almak ve Çerez Politikamıza ulaşmak için tıklayınız.