Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanındaki temel kavramları, kuramları ve stratejileri kullanabilen,
Halkla ilişkiler ve reklamcılığın diğer disiplinlerle olan ilişkilerini kavrayan ve elde ettiği disiplinlerarası bilgileri iletişim süreçlerine entegre edebilen,
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında bilimsel araştırma projesi tasarlama, uygulama/analiz etme ve raporlama becerilerine sahip,
Sosyal sorumluluk bilinci ile hareket eden, etik değerlere bağlı, sürdürülebilir iletişim ilkelerini benimseyen,
Kültürel çeşitliliğe duyarlı, küresel iletişim ortamlarında etkin ve etkili iletişim kurabilen,
Geleneksel ve yeni medya iletişim araçlarını etkin bir şekilde kullanabilen, bu araçlara yönelik medya planlaması yapabilen,
Değişen hedef kitle eğilimlerine ve iletişim ortamlarına uygun, yaratıcı ve yenilikçi iletişim çözümleri üretebilen mezunlar yetiştirmeyi amaçlamaktadır.