Araştırma Makaleleri
1. 19. Yüzyıl Fransız Oryantalist Resimlerinde Doğulu Kadınlar: Harem, Hamam ve Kamusal Alanda Kadın İmgeleri
Aslı TELSEREN ÖMEROĞLU
s. 3-24
2. Türkiye Özelinde Finansal Gelişmenin Ekonomik Büyüme Üzerindeki Etkisi: Eşbütünleşme İlişkisi
Bahar OĞUL
s.25-38
3. Vakıf Üniversitelerinin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Web Sitelerinin Kullanımı
Ece ÖZERAY, Gözde ÖYMEN
s.39-53
4. Post-Kolonyalizm'in Kongo Tezahürü: Soğuk Savaş ve Sömürgecilik Kıskacında Kongo Krizi
Osman Raşid BEYHAN
s.54-67
5. 93 Harbi Sonrası İstanbul Boğazı'nda Yapılan Savunma Çalışmaları
Ahmet OĞUZ
s. 68-82
6. Ekran Karşısında Geçen Zaman: Televizyon İzlemenin McDonaldlaşması - Aşırı İzleme
Aysun EYREK
s. 83-96
7. Akıllı Lojistik Uygulamalarında Müşteri Kârlılık Analizi Yaklaşımı
Ayşe ATABEY, Nazlıcan DİNDARİK
s. 97-112
8. Ar-Ge Çalışanlarının Bakış Açısıyla Evden Çalışma
Dilek ESEN, Özden BİRCAN
s. 113-132Z
9. Klasik Yönetim Teorisi’nin İki Öncü İsmi Fayol Ve Weber’in Yönetime Katkısı Üzerine Bir Değerlendirme
Mehmet Akif ÖZER, Abdulgaffar ÇİFTÇİ
s. 133-152
10. Yeme Bozuklukları ve Duygular
Haydeh FARAJİ, Burcu FIRAT
s. 153-174
11. The Mediating Role of Perceived Social Capital on the Relations of Perceived Organizational Virtuousness and Socially Responsible Leadership with Employee Well-Being
Merve KARAHAN, Seçil BÜLBÜL
s. 175-190
12. Yönetici Bakış Açısından İşyerinde Romantizm: Bankacılık Sektöründe Görev Yapan Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma
Gülşah GENÇER ÇELİK, Erkan TAŞKIRAN, Gizem TAŞKIN
s. 191-213
13. Does Someone Else’s Industry Contribute to Democratization?
Ertuğrul GÖKÇEKUYU
s. 214-216
14. Assessments Of The Impact Of The Covid-19 (Coronavirus) Output On The Activity Sectors Of Businesses
Mustafa Cehti AKBIYIK
s. 217-237