JOSS 2022 SAYI 1

 

Araştırma Makaleleri

1. 19. Yüzyıl Fransız Oryantalist Resimlerinde Doğulu Kadınlar: Harem, Hamam ve Kamusal Alanda Kadın İmgeleri 

Aslı TELSEREN ÖMEROĞLU

s. 3-24

PDF

2. Türkiye Özelinde Finansal Gelişmenin Ekonomik Büyüme Üzerindeki Etkisi: Eşbütünleşme İlişkisi

Bahar OĞUL

s.25-38

PDF

3. Vakıf Üniversitelerinin Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Web Sitelerinin Kullanımı

Ece ÖZERAY, Gözde ÖYMEN

s.39-53

PDF

4. Post-Kolonyalizm'in Kongo Tezahürü: Soğuk Savaş ve Sömürgecilik Kıskacında Kongo Krizi

Osman Raşid BEYHAN

s.54-67

PDF

5. 93 Harbi Sonrası İstanbul Boğazı'nda Yapılan Savunma Çalışmaları

Ahmet OĞUZ

s. 68-82

PDF

6. Ekran Karşısında Geçen Zaman: Televizyon İzlemenin McDonaldlaşması - Aşırı İzleme

Aysun EYREK

s. 83-96

PDF

7. Akıllı Lojistik Uygulamalarında Müşteri Kârlılık Analizi Yaklaşımı

Ayşe ATABEY, Nazlıcan DİNDARİK

s. 97-112

PDF 

8. Ar-Ge Çalışanlarının Bakış Açısıyla Evden Çalışma

Dilek ESEN, Özden BİRCAN

s. 113-132Z

PDF 

9. Klasik Yönetim Teorisi’nin İki Öncü İsmi Fayol Ve Weber’in Yönetime Katkısı Üzerine Bir Değerlendirme

Mehmet Akif ÖZER, Abdulgaffar ÇİFTÇİ

s. 133-152

PDF

10. Yeme Bozuklukları ve Duygular

Haydeh FARAJİ, Burcu FIRAT

s. 153-174

PDF

11. The Mediating Role of Perceived Social Capital on the Relations of Perceived Organizational Virtuousness and Socially Responsible Leadership with Employee Well-Being

Merve KARAHAN, Seçil BÜLBÜL

s. 175-190

PDF 

12. Yönetici Bakış Açısından İşyerinde Romantizm: Bankacılık Sektöründe Görev Yapan Yöneticiler Üzerine Bir Araştırma

Gülşah GENÇER ÇELİK, Erkan TAŞKIRAN, Gizem TAŞKIN

s. 191-213

PDF

13. Does Someone Else’s Industry Contribute to Democratization?

Ertuğrul GÖKÇEKUYU

s. 214-216

PDF

14. Assessments Of The Impact Of The Covid-19 (Coronavirus) Output On The Activity Sectors Of Businesses

Mustafa Cehti AKBIYIK

s. 217-237

PDF